מרכבים מבודדים
יצור המרכבים נמצא אצלנו בראש סדר העדיפויות, עקב מורכבותו והמיומנות הנדרשים לתחום זה.
לכן, שלדת המרכב ,שהיא הבסיס לכל המרכב המבודד, בנויה משילוב של שלדת פלדה חזקה מאד וקלת משקל בשילוב קורות עץ בירץ' רוחביים, מה שמקנה לרצפה חוזק גבוה מאד עם בידוד מושלם ומשקל נמוך במיוחד.
בנוסף, קיים "כנף" בהיקף הרצפה המאפשר להניח את פנלי הצד בסמוך לרצפת המרכב באמצעות חומרי הדבקה ואטימה, עם סמרור פרטני לכל פנל ופנל.
בהיקף הפנלים לא קיימת מסגרת עץ מפני שאנחנו מדביקים את הפנלים אחד לשני ללא מסמור (nitless).
בתחתית כל פנל, קיימת שכבה סופגת אנרגיה פנימית, מתחת לפיברגלס הפנימי, זאת בצירוף לפוליפרופילן החיצוני, דבר המקנה לפנלים חוזק מכני עצום בכל "נגיחה" של עגלת המשטחים, מה שמאריך מאד את חיי הארגז בתצורה מושלמת.
פס קשירה, הנדרש לפי הצורך, מותקן על שכבת עץ בירץ' פנימית, מתחת ליריעת הפיברגלס ומוברג (ללא ניטים) לתוך שכבת העץ. שכבה זו מקנה לפס הקשירה את החוזק המכני הדרוש גם במקרה קיצון של בלימת פתע כאשר משטח כבד קשור לפס הקשירה.
תעלה פנימית מוסתרת ומוגנת מוליכה את החיווט החשמלי לתאורה.
בתצורה של PRIMUM דפנות המרכב בעובי של 83 מ"מ, תקרת המרכב והקיר הקדמי בעובי של 100 מ"מ ורצפת המרכב בעובי של 120 מ"מ. ייחודי לנו בלבד.
רצפת המרכב בעלת בטנה מתכנסת תחתונה עם בידוד כפול. ייחודי לנו בלבד.
תצורה זו מאפשרת הגעה למקדם K<0.4 וללא "הזעה" כלשהי, כך שגם יחידת קירור קטנה מגיעה לטמפרטורת היעד בקלות, מה עוד שהחיסכון בסולר משמעותי.
משקל ממוצע למטר אורך ארגז כ-250 ק"ג/מטר. המשקל הנמוך ביותר שניתן לקבל בשוק.
כל זאת ועוד ניתן לקבל רק אצלנו ב-אסף קירור בע"מ.
בקיצור שלמות עד הפרט האחרון
מרכבי גלידה
בקיצור שלמות עד הפרט האחרון
ארגזים סגורים להובלה כללית ( לא מבודדים )
בקיצור שלמות עד הפרט האחרון