מרכבים סגורים ומבודדים

מרכבים מבודדים

  • יצור המרכבים נמצא אצלנו בראש סדר העדיפויות, עקב מורכבותו והמיומנות הנדרשים לתחום זה.

  • לכן, שלדת המרכב ,שהיא הבסיס לכל המרכב המבודד, בנויה משילוב של שלדת פלדה חזקה מאד וקלת משקל בשילוב קורות עץ בירץ' רוחביים, מה שמקנה לרצפה חוזק גבוה מאד עם בידוד מושלם ומשקל נמוך במיוחד.

  • בנוסף, קיים "כנף" בהיקף הרצפה המאפשר להניח את פנלי הצד בסמוך לרצפת המרכב באמצעות חומרי הדבקה ואטימה, עם סמרור פרטני לכל פנל ופנל.

  • בהיקף הפנלים לא קיימת מסגרת עץ מפני שאנחנו מדביקים את הפנלים אחד לשני ללא מסמור (nitless).

  • בתחתית כל פנל, קיימת שכבה סופגת אנרגיה פנימית, מתחת לפיברגלס הפנימי, זאת בצירוף לפוליפרופילן החיצוני, דבר המקנה לפנלים חוזק מכני עצום בכל "נגיחה" של עגלת המשטחים, מה שמאריך מאד את חיי הארגז בתצורה מושלמת.

  • פס קשירה, הנדרש לפי הצורך, מותקן על שכבת עץ בירץ' פנימית, מתחת ליריעת הפיברגלס ומוברג (ללא ניטים) לתוך שכבת העץ. שכבה זו מקנה לפס הקשירה את החוזק המכני הדרוש גם במקרה קיצון של בלימת פתע כאשר משטח כבד קשור לפס הקשירה.

  • תעלה פנימית מוסתרת ומוגנת מוליכה את החיווט החשמלי לתאורה.

  • בתצורה של PRIMUM דפנות המרכב בעובי של 83 מ"מ, תקרת המרכב והקיר הקדמי בעובי של 100 מ"מ ורצפת המרכב בעובי של 120 מ"מ. ייחודי לנו בלבד.

  • רצפת המרכב בעלת בטנה מתכנסת תחתונה עם בידוד כפול. ייחודי לנו בלבד.

  • תצורה זו מאפשרת הגעה למקדם K<0.4 וללא "הזעה" כלשהי, כך שגם יחידת קירור קטנה מגיעה לטמפרטורת היעד בקלות, מה עוד שהחיסכון בסולר משמעותי.

  • משקל ממוצע למטר אורך ארגז כ-250 ק"ג/מטר. המשקל הנמוך ביותר שניתן לקבל בשוק.

  • כל זאת ועוד ניתן לקבל רק אצלנו ב-אסף קירור בע"מ.

בקיצור שלמות עד הפרט האחרון

מרכבי גלידה

  •  ארגזי גלידה (יוטקטיים) ברמה הגבוהה ביותר שניתן להשיג בשוק העולמי ,תוך דגש מיוחד על התאמה אישית לשוק ותנאי האקלים הישראלים. עובי הפנלים 125 מ"מ עם תוספת פלטות על הסטנדרט מה שמביא בקלות טעינה חשמלית אחת ליומיים או שלושה. וזאת בנוסף לביטול חימום בדלתות, מביאים אותנו לתוצאת חסכון של אלפי שקלים בחודש בהוצאות חשמל לעומת ארגזים אחרים.
  • אפשרות לגדר הפרדה פנימית או דלתות אחוריות עם עגלות.
  • שעון מכני חיצוני.
  • בקר טמפרטורה אלקטרוני עם תצוגה דיגיטלית.
  • מדחס 4 צילינדרים עם מערכת הפעלה (pulse start) להגנה מוחלטת של המדחס.
  • 2 מאווררי מעבה גדולים ושקטים.
  • תת שילדה מגולוונת כחלק אינטגרלי מהארגז.
  • כמובן שהתקנה, שרות ותחזוקה בזמינות מושלמת כולל מלאי של חלקי חילוף עד רמת הבורג.

בקיצור שלמות עד הפרט האחרון

ארגזים סגורים להובלה כללית ( לא מבודדים )

  • רצפת המרכב עשויה מפלדה בעובי 4 מ"מ על גבי קורות רוחב אומגה, לחיסכון במשקל ולחיזוק מושלם.
  • משטח לעגלת משטחים בחלק באחורי.
  • דפנות עשויות פלייוד סוג א' בלבד.
  • מסגרת אלומיניום לבן .

בקיצור שלמות עד הפרט האחרון