שרות התקנה ורישוי

דפנות הידראוליות

  • בסגרת שירותינו הננו צתקינים מורשים של דפנות הידראוליות לכל סוגי הרכב וזאת בנוסף לשירותים שאנחנו מספקים כגון: התקנת שלטים אלחוטיים, החלפת שלטים חוטיים, החלפת מנועים לדפנות, העברת דפנות מרכב לרכב כולל כל האישורים ועוד.

תיקוני מרכבים והשבחות

  • במסגרת שירותינו, ברשותינו מחלקה נפרדת המטפלת בכל נושא תיקוני המרכב בצורה מקצועית, עם זמינות ומלאי חלפים גדול לכל סוגי המרכבים והארגזים, הכולל בין היתר: החלפת צירים, החלפת מנגנוני נעילה, אטימת גגות, החלפת פנסי תאורה פנימיים וחיצוניים, החלפת מגיני בוץ, הרכבת וחיבור מחדש של מגיני צד (אופניים), תיקוני רצפה, צביעת מרכבים, תיקון וחידוש ריתומי מרכב חסרים, תיקון והחלפה במידת הצורך של דלתות מבודדות או פלייווד, תיקוני תאונות ברמת יצרן מרכבים ועוד...

רישוי ושינויי מבנה

  • בסגרת היותנו יצרנים מורשים מטעם משרד התחבורה, הננו מתקינים מרכבים ויחידות קירור כולל דפנות הידראוליות, עם אישורי מהנדס ושאר כל האישורים הדרושים לשינוי מבנה. במסגרת זו, מחלקת רישוי אצלנו, תנפיק את כל האישורים הדרושים, כולל מכון תקנים במידת הצורך, כולל שליחת הרכב לעמדה 1 במשרד התחבורה, עד להשלמת התהליך על-ידינו כדי שאתה הלקוח תיסע בביטחה מלאה ע"פ כל התקנים הדרושים.
  • במסגרת פעילות זו, אנו ממליצים ליצור קשר מוקדם , לפני ביצוע הרכישה של ארגז כזה או אחר, ואנו נלווה אותך מרגע הרכישה של ארגז משומש או יחידת קירור או דופן הידראולית משומשים, ועד קבלת הרכב עם שינוי המבנה הדרוש.

בקיצור שלמות עד הפרט האחרון